Mand

-10% KORTING NU MET CODE SPG10

Leveringsbeleid

LEVERINGSINFORMATIE

Alle bestellingen worden binnen 24 tot 48 uur klaargemaakt en verzonden door onze teams (met uitzondering van weekenden en feestdagen)

Mijn-Mocassin levert aan de volgende geografische gebieden: EUROPA, CANADA, DOM TOM.

Voor elke geplaatste bestelling ontvangt u een bevestigingse-mail en vervolgens een tweede e-mail met de verzendbevestiging inclusief het volgnummer van uw bestelling.

Tijdens drukke periodes kan het tot 72 uur (3 werkdagen) duren om je bestelling klaar te maken.

De keuze van de vervoerder en de prijs kunnen variëren afhankelijk van het gewicht, de hoeveelheid, de beschikbaarheid van het product en de waarde van het winkelmandje, evenals het land van verzending.

ONZE VERZENDMETHODEN

– Per Colissimo (levering aan huis, afhaalpunt, postkantoor, 8 tot 15 werkdagen)

Sommige bestellingen kunnen aan meerdere leveranciers gekoppeld zijn, in dat geval worden de artikelen afzonderlijk verzonden.

LEVERINGSKOSTEN

De verzendkosten voor een bestelling van minder dan 65€ bedragen 3,90€ en boven dit bedrag worden de verzendkosten kwijtgescholden. Mijn-Mocassin behoudt zich het recht voor om deze kosten op korte termijn te wijzigen of te annuleren. Deze wijziging vereist geen kennisgeving aan de klanten van de site.

In geen geval kan een derde aanspraak maken op terugbetaling van de op het moment van aankoop geldende leveringskosten. Informatie over leveringskosten wordt te allen tijde vermeld bovenaan elke pagina op de site, evenals bij de bevestiging van de bestelling.

TERUGBETALINGSBELEID

Ons terugbetalingsbeleid is 14 dagen geldig. Als er sinds je aankoop 14 dagen zijn verstreken, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* Cadeaubonnen

Voor een retourzending moet je ons een kassabon of aankoopbewijs laten zien.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt gegeven: (indien van toepassing)

* Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.

* Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Ondeugdelijk ontvangen artikelen

Als je bestelling geheel of gedeeltelijk defect wordt geleverd, kun je profiteren van een retourzending of terugbetaling van het/de betreffende artikel(en). Stuur ons hiervoor een bericht naar het volgende e-mailadres: contact@mijnmocassin.nl , inclusief een betalingsbewijs (bijvoorbeeld een schermafbeelding van de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je je bestelling plaatste) en een foto van de betreffende artikelen. Geef in het bericht ook aan of je de defecte artikelen teruggestuurd of vergoed wilt krijgen.

Annulering van een bestelling (indien van toepassing)

De meeste bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Als je je bestelling om welke reden dan ook wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar contact@mijnmocassin.nl .

Aangezien het overgrote deel van de voorraadartikelen binnen 24 uur wordt verwerkt en/of verzonden, is het noodzakelijk dat je binnen deze tijd contact met ons opneemt, zodat we kunnen proberen je bestelling te annuleren voordat deze wordt verwerkt en/of verzonden.

Een verzoek om je bestelling te annuleren kan niet in overweging worden genomen als deze al is verwerkt.

Vervanging en tegoedbon (indien van toepassing)

1. Ruil je artikel voor een andere maat/kleur.

Ruilen is alleen mogelijk voor dezelfde maat en/of kleur van hetzelfde model. Ruilen voor een ander product is strikt verboden. We raden je aan je oorspronkelijke artikel terug te sturen voor restitutie en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat je wilt.

2. Restitutiegegevens en tegoedbonnen

De standaardmethode voor restitutie is creditnota’s.

Als je een terugbetaling wilt ontvangen op de betaalmethode die voor je aankoop is gebruikt, moet je ons hiervan per e-mail op de hoogte stellen op contact@mijnmocassin.nl . Voor bestellingen die worden omgeruild of artikelen die worden geretourneerd/omgeruild vanwege een fabrieksfout, worden geen restockingkosten in rekening gebracht. De kosten worden toegepast op de oorspronkelijke bestelling en het resterende bedrag wordt gerestitueerd.

Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting) wordt terugbetaald.

Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en worden niet terugbetaald.

Restituties (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over onze beslissing om je restitutieverzoek goed te keuren of af te wijzen.

Als je verzoek wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je je restitutie nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met de uitgever van je creditcard, aangezien er een vertraging kan optreden voordat je restitutie officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als je na al deze stappen nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@mijnmocassin.nl .

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het artikel in dat geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar contact@mijnmocassin.nl

Geschenken

Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop als cadeau is aangemerkt en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er per post een cadeaubon naar je toegestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was aangemerkt, of als de cadeaugever het artikel eerst wilde ontvangen en het later aan jou wilde geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en weten zij dat je het artikel hebt teruggestuurd.

Verzending

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten om je artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de verzendkosten van je terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost om je omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als je een artikel verzendt met een waarde van meer dan €75, kun je overwegen een bezorgdienst te gebruiken waarmee je de zending kunt volgen of een bezorgverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we het artikel dat je retourneert ook ontvangen.

Profiteer van een onmiddellijke korting van 10% !

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je volgende bestelling. Mis het niet !

0